Translate

środa, 12 sierpnia 2015

Nie wiem



Dzisiaj zakładam bloga.  Dlaczego? Nie wiem.
 Nie potrafię odpowiedzieć sobie na to pytanie.
Czy mi się uda? Jeszcze więcej niepewności.
 O czym będą  moje  rozważania? Na pewno o robótkach (od blogów robótkowych zaczęła się moja lektura blogowa), na pewno o ciekawej przeczytanej książce napiszę, aby poradzić ją komuś i na pewno będę chciała pochwalić się pięknem i unikalnością mojego rodzinnego Wilna...
Robótki- to już chyba infekcja robótkowa. Najbardziej przyjazne mi są druty, ale też znamy się z szydełkiem, a nawet obcuję z maszyną do szycia ( ale to już bez wzajemnej sympatii- tylko z musu). Tego lata udziergałam 7 chust- i o dziwo bardzo dobrze rozchodzą się w postaci prezentów.
Książki- czytam od zawsze. Teraz  z biegiem lat stałam się wybredną czytelniczką , ale mam też czas i na lekturę „lżejszą“.
Wilno- trzeba odwiedzić . Nie potrafię slowami przekazać tą wyjątkową  atmosferę naszych uliczek, uczucie, które ogarnia wszytkich przed obrazem w Ostrej Bramie, czy skupienie na historycznej Rossie.
Czy znajdę swojego odbiorcę ? Nie wiem. Ale dzisiaj zakładam bloga. Zapraszam.



2 komentarze:

  1. Serdecznie witamy w blogowym świecie ! Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj trafiłam tutaj poprzez blog Barbary.
    Lubię oglądać przeróżne robótki i chętnie przeczytam o Wilnie, mieście z którego pochodziła moja nauczycielka muzyki.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę satysfakcji z prowadzenia bloga :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń